streda 24. decembra 2014

Na Vianoce Star Wars


Mimo vianočnej tematiky, pretože už máme navarené a najhoršie je čakanie "kedy už konečne príde večeraaaa". 
Človek sa v Lidli zo srandy odfotí v maske a pošle to chlapovi. Ten, keďže je živý a šialený skoro asi ako ja, nakáže masku kúpiť. 
A prečo by som  ja nechcela byť Darth Vader? 
A prečo si pre umocnenie celkového vyznenia fotky nekúpiť aj stroj na hmlu/paru/proste dym? 
A prečo si konečne neobliecť tie body, ktoré mám rok v skrini a ešte som ich nemala? 
Ja osobne milujem Star Wars. Sledovala som ich už odmalička v telke. Nechápem ľudí, ktorí ich nikdy nevideli...nechcem byť zlá, ale fakt no..už keď som si ja dokázala pozrieť Pulp Fiction vo veku 21 rokov (prvýkrát!), tak by mal každý zvládnuť pozrieť si tých zopár (asi milión) hodín Hviezdnych vojen. 
Pretože za to stoja. Pretože sú kultové. A pretože také "retro" filmové efekty už dnes neuvidíte.
PS:  Tento príspevok má spojitosť s mojimi Vianocami, pretože dostanem posteľné obliečky Star Wars.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára