utorok 23. decembra 2014

Vianočný sentiment "pretože som mala autonehodu"

Človek má rád Vianoce. Áno, pre to všetko, pre čo ich len môže mať rád. Ja si uvedomujem krásu a čaro nielen Vianoc, ale aj každého jedného dňa oveľa intenzívnejšie od svojej autonehody.  
Nebolo to až také vážne- otras mozgu,  rozbitá sánka a vybité 2 zuby- z tohto všetkého som sa otriasla a vyliečila ako Volwerine. Ale fakt. Jedine dva predné zuby stále nemám, pretože to už neberiem ani ako nejakú vadu. Po 7 týždňoch zdrôtovaných úst, ktoré som nemohla otvárať a prijímala som potravu rozmixovanú cez slamku, je už asi naozaj všetko gombičkou. Aspoň pre mňa. Nič nie je také zlé a také vážne, aby nemohlo byť ešte horšie. Sú ľudia, ktorí trpia oveľa viac ako ja a žijú. Neľutovala som sa po nehode nikdy. Ľutovala som brata, ktorý šoféroval a teraz už nešoféruje. Ľutovala som svoju mamku, pre ten pocit strachu, keď sa bála, že o nás prišla. Ľutovala som sestričku, ktorá mi musela prvú noc v nemocnici prezliekať posteľ, pretože som sa nedokázala do misy vyčúrať normálne a ošťala som si posteľ. A ako bonus som aj sadla do jahôd... áno, je to fakt asi najbezmocnejší pocit, aký som kedy zakúsila. No ale z tohto všetkého som sa chcela dostať len k tomu, že si občas pomyslím: „ Ja som tu dnes vôbec nemusela stáť..“ Preto si cením všetko. Každú chvíľu, milú aj nepríjemnú... čas, keď som sama aj čas, keď som s milovanými ľuďmi...
A preto si veľmi cením aj Vianoce, ktoré práve sú. Pretože som tu nemusela byť.  


PS: Tešte sa, k svojej autonehode mám aj fotodokumentáciu a dokonca som si v nemocnici našla frajera..komu lepšie? :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára